Kérdések és válaszok
Vásárlás
- Meddig teljesíthetem a személyes kifizetést?
- Bankkártyával szeretnék fizetni, de a ″sikertelen tranzakció″ üzenetet kapok, miért van ez?
- Milyen fizetési módok közül választhatok?
- Vásárolhatok-e egyszerre több kupont ugyanarra az ajánlatra?
- Rányomtam a „Kifizetem” gombra, de elfelejtettem kifizetni, utólag hozzájuthatok az akciós ajánlathoz?
- Biztonságos-e a weboldal és az internetes fizetés?
- Készpénzben vagy csekken be tudom-e fizetni a kupon vételárát?
- Átutalás esetén mikor kapom meg az akciós kupont?
- Átutalni szeretném az összeget mire figyeljek?
- Bankkártyás fizetés esetén mikor kapom meg a kupont?
- Hogyan kell bankkártyával fizetni?
- Hogyan tudok vásárolni?
- Átutalásnál vagy banki készpénzbefizetésnél hogyan azonosítjátok be a vásárlásomat?
- Meddig utalhatom át a kupon árát?
Nem találod a választ?
Kérdezd ügyfélszolgálatunkat
munkanapokon 9-16 óráig.
+36-20/250-5588;
+36-46/786-840
Vagy írj nekünk e-mailt:
help@diamonddeal.hu